10 Απρ 2008

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΦΟΡΟΥ

Η τελευταία πριν από τις διακοπές μέρα στο σχολείο είναι πάντα δύσκολη, όχι μόνο για μαθητές, αλλά και για εκπαιδευτικούς....Μέρες πριν πέφτει "βροχή" η κλασική ερώτηση "Κυρία, την τελευταία ημέρα θα κάνουμε μάθημα;;;;". Κανείς μαθητής δε βάζει με το νου του ότι ίσως και για τον καθηγητή η μέρα αυτή είναι δύσκολη...
Έτσι, πέρσι αποφάσισα να δώσω μια άλλη νότα στην πρώτη ώρα των αρχαίων....Εκτός από την καθιερωμένη ανταλλαγή δώρων....

...φτιάξαμε πρόσφορο, το οποίο πήραμε μαζί μας στον εκκλησιασμό ...

Η έδρα έγινε πάγκος μαγειρικής....

Οι περισσότεροι από τους μαθητές αλευρώθηκαν, άλλοι έβαλαν το αλάτι, άλλοι τη μαγιά, άλλοι το νερό. Ενθουσιασμός και κέφι για κάτι άλλο...Στο τέλος το "σφραγίσανε" με την παραδοσιακή ξυλόγλυπτη σφραγίδα και το έψησα στο σπίτι μου. Την επόμενη μέρα το έφερα στο σχολείο και τα παιδιά έγραψαν σε ένα χαρτί τα ονόματά τους "Υπέρ Υγείας". Το έφεραν στην εκκλησία και ένιωθαν μεγάλη υπηρηφάνια.
Ξέρω ότι κάποιοι ίσως δε συμφωνούν με μια τέτοια δραστηριότητα, ίσως κάποιοι άλλοι σχολιάσουν ότι θα ταίριαζε περισσότερο στο μάθημα των Θρησκευτικών...

Παράλληλα, ακούγαμε ένα cd με παραδοσιακά κάλαντα του Δωδεκαημέρου από όλη την Ελλάδα και στο τέλος...χορέψαμε!

4 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Καλωσορισες-καλωσορισες.
Αντε να αβγατισουμε και μεις οι ερημες πλεκτριες να δουμε τι θα κανουμε!!! Χαιρομαι που εμαθες να πλεκεις και μαλιστα για αρχαρια εισαι πολυ καλη με τοσα που επλεξες. Βαλε ντε και καμμια φωτο να τα δουμε; για το γιλεκο που λες εγω πλεκω πολλα χρονια (απο τα οικοκυρικα στο γυμνασιο) και περυσι επλεξα μια ζακετα θα την ειδες μεσα στο blog μου που ειναι για το σπιτι (μια με κιτρινα μανικια)!!!!! φαντασου πως την επλεξα αλλά αυτο δεν εχει καμια σημασια αλωστε ηθελα μια ρομπα για το σπιτι χα χα χα χα χα!!!!!!!!!!!
Μαλλον μενουμε κοντα απο οτι διαβασα στο προφιλ σου και ελπιζω καποια μερα να συναντηθουμε να τα πουμε απο κοντα περι νηματος και κορδελας!
Ταπαιδια σου ειναι φοβερα να τα χαιρεσαι.
Περνατε ωραια στο σχολειο τα δικα μου ειναι ακομα δημοτικο και νηπιαγωγειο η μικρη μου αλλά σε ενα χρονο θα επισκεπτομαι κι εγω το γυμνασιο γιατι ο γιος παει στην 5η ταξη.
Τουλαχιστον θα εχω καποιον να λεω τις ανησυχιες μου και να με ακουει.
Τωρα σκεφτομαι να δωσω ενα ραντεβου με οσες θελουν απο το διαδυκτιο και με διαβαζουν φυσικα για να πιουμε καφε καπου κεντρικα και να μιλησουμε για πλεκτα.
Ειναι αλλη μια φιλη που δεν εχει ακομα blog η Στελλα αλλα μιλαμε με e mail και μενει κι αυτη κοντα περιπου.Αν θες θα το πω οταν κανονιστει η μερα και η ωρα στο blog μου.
Αν θες πες μου κι εσυ τι ωρες περιπου σε βολεβουν και θα τα πουμε.
Καλο πλεξιμο, σε φιλω με μεγαλη μεγαλη χαρα που τα ειπαμε...

twinkle είπε...

@πουαντερί, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Σου απαντώ με λίγη καθυστέρηση, γιατί στο σπίτι δε διαθέτω σύνδεση στο Ίντερνετ, (τώρα είμαι στη δουλειά). Είμαι "μέσα" στην ιδέα συνάντηση. Μένω κοντά στη Φρεαττύδα και με βολεύει κυρίως Σαββατοκύριακο, αλλά και καθημερινή να είναι θα προσπαθήσω να έρθω. Όσο για το πλέξιμο, έχω ακόμα μεγάαααλη πορεία, αλλά ήδη μου αρέσει και με ξεκουράζει. Έχω τρομερές αδυναμίες και δυσκολίες, αλλά δεν το βάζω κάτω. Σύντομα θα βάλω μερικές φωτογραφίες (για γέλια ή για κλάματα).
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Θα τα λέμε!

πουαντερι είπε...

Καλημερα κυρια καλο μαθημα....

twinkle είπε...

Καλημέρα Πουαντερί!
Φέτος δεν είμαι σε σχολείο, αλλά αποσπασμένη σε διοικητική υπηρεσία...δουλειά γραφείου δηλαδή!!!
Πάντως ευχαριστώ για την ευχή!
Κι εσύ να έχεις μια καλή μέρα!