4 Απρ 2008

Όταν οι Σεφ δημιουργούν...

Πολλοί ισχυρίζονται ότι δεν τους αρέσουν τα φρούτα & τα λαχανικά...Ίσως μετά από αυτές τις φωτογραφίες να άλλαζαν γνώμη...

Ματς μουτς!
Χωρίς λόγια

"-Με γεια το κούρεμα!


-Ευχαριστώ! Εσύ βλέπω προτιμάς πιο ατίθασο look!"



Επιτέλους ήλιος....


Σχολικό ή Τρόλευ;;


Το τρίο καρό


Μια γλυκειά γλυκοπατάτα...


"Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι στο χωρό των μπιζελιών...."


Κους κους μεταξύ λεμονιών...."Κάτι ξινό" θα λένε!



"Μάτα η Ντομάτα (βλ. Φρουτοπία), κατακόκκινη, γεμάτη χυμούς!"


"Μόνο να μη με πατήσει κανείς!!!!"
"Πίσω μου σ' έχω σατανά!"

ΠΡΟΣΟΧΗ! Long vehicle!


"Εσύ πόσα πορτοκάλια έφαγες σήμερα;"

"Σαν πολλοί δε μαζευτήκαμε, βρε παιδιά, εδώ πέρα!"


"Πρέπει να κάνω δίαιτα :( "



"Μια πάπια μα...ποια πάπια;;;;"









"


"Συντροφιά πιγκουίνων λίγο πριν το μεγάλο ταξίδι..."


"...κοίτα πόσα βατραχάκια περιμένουν ένα φιλί για να γίνουν πρίγκιπες!!!!"


Είπε κανείς τίποτα για τα κουνουπίδια;


....και μετά από όλα αυτά, σίγουρα σήμερα θα μαγειρέψω μπριάμ!!!!

(Όλες αυτές τις φωτογραφίες μου τις έστειλε ο φίλος μου ο Δ που λείπει σε ταξίδι για δουλειές...Ευχαριστώ Δ!!!!)

5 σχόλια:

Grandma Julia είπε...

Very creative! I was entertained and personally I believe that is what art is suppose to do. I only wish there isn't this language barrier. I will visit again. Thanks

twinkle είπε...

@Dear grandma julia, thanks for the visit! I suppose that you don't understand greek...I don't know who has created all these things but I'm impressed too.

My Take είπε...

Yes, Twinkle I do not understand Greek but it is no reason not to let my eyes enjoy what it sees. By the way, can I upload the images? I will give due acknowledgment to your site should I see the need to use them. I hope you would allow me. Thanks

Anna είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες!!!
Να τις δειξω σε μικρα μου μαθητούδια να αρχίσουν να τρώνε σωστά;;;

twinkle είπε...

@anna, πραγματικά δεν έχω αντίρρηση να χρησιμοποιήσεις τις φωτογραφίες για το σκοπό που λες. Άλλωστε κι εγώ - όπως γράφω στην αρχή - γι αυτό τις ανέβασα. Από την άλλη δεν πρόκειται για δικές μου κατασκευές, αλλά για φωτογραφίες που φαντάζομαι κυκλοφορούν ευρέως.